Principal
Prólogo
O Método
Historia
O Pito Galego
Obradoiro
Dixitación
Mantemento
Respiración
Estiramentos
O Son
Afinación
Articulación I
Técnica I
Técnica II
Técnica III
Técnica IV
Arpexos
Articulación II
Técnica de Gaita
Repertorio Tradicional
Bibliografía
Ligazóns
Agradecementos
Contacto
       

    

     Pito Galego  Moisés Quintas Suárez

Agradecementos

 

 

A Viqui, Manel e Lois pola axuda, agarimo e ánimo de cada día.

Ao meu amigo Marcial Pérez, un dos grandes mestres que coñezo, por achegarme tantas cousas nas nosas longas conversas, por confiar nos meus proxectos, axudarme e apoiarme desde sempre.

Ao Obradoiro Antón Corral: Ramón Corral, Jesús Corral e especialmente ao mestre Antón Corral por estar sempre disposto a compartir a súa sabedoría, colaborar en todo canto precisei e prestarse a escribir o prólogo deste método.

A Luciano Pérez, director do Museo de Instrumentos Musicais da Deputación de Lugo –Centrad- por confiar neste proxecto, pola súa axuda e información no referente aos pitos antigos e aos do seu avó Paulino Pérez poñéndoos á miña disposición, polos planos dos pitos de Basilio Carril e Paulino Pérez e os bos consellos.

A Pepe Temprano pola súa xenerosidade ao confiarme os seus pitos antigos.

A Efraím Díaz pola súa complicidade e pola súa teima e esforzo en que este proxecto saia adiante.

A Miguel Mosquera por estar sempre disposto a colaborar neste proxecto así como pola súa investigación constante na procura do instrumento perfecto.

A José Aldea e a Ed. Ouvirmos pola súa confianza e sempre boa disposición.

A Miguel de Santiago por compartir comigo a súa vivencia musical con Basilio Carril.

Ao Museo do Pobo Galego por facilitarme o traballo de gravación e o acceso aos instrumentos de Basilio Carril.

A tod@s @s compañeir@s do CEIP Xosé Fernández López e a tod@s @s alumn@s d@s que nunca deixo de aprender.

Á familia e @s amig@s que cada día axudan desinteresadamente.